Wij gaan tot het uiterste om de kracht van onderzoek en data in te zetten zodat jouw organisatie sterker wordt gepositioneerd. Of het nu gaat om dataverzameling, visualisatie van resultaten of het bouwen van een handige tool: met enthousiasme en gedrevenheid ontzorgt en versterkt Fyris allerlei soorten opdrachtgevers binnen het public affairs-domein en daarbuiten.
Persoonlijke benadering
De manier waarop jij data binnen je public affairs- of communicatiestrategie wilt inzetten is afhankelijk van het verhaal dat je wilt vertellen, en geen verhaal is hetzelfde. Fyris kiest daarom een persoonlijke benadering om het verhaal van jouw organisatie goed te leren kennen. Op deze manier kunnen we samen een plan maken dat wérkt. Het in gesprek gaan en blijven is daarom één van de belangrijkste onderdelen van onze samenwerking.
Onze werkwijze
Wil je data inzetten maar weet je nog niet precies hoe? Heb je data en wil je deze duidelijk visualiseren? Of heb je juist nog geen data en wil je deze op efficiënte wijze verzamelen? Deze en soortgelijke vragen kunnen het uitgangspunt zijn voor ons gezamenlijke project. Fyris ondersteunt daar waar jij dit het meest nodig hebt.
De gratis demo – waarin we laten zien wat Fyris jou kan bieden om met datagedreven onderzoek, analyse of visualisatie jouw verhaal te versterken – nemen we vervolgens als basis. Daarna bepalen we samen de strategie, en gaan we aan de slag. Gedurende het project blijven we in contact om elkaar op de hoogte te houden, te sparren over kansen voor verbetering en vervolgstappen te plannen. Door deze persoonlijke benadering creëren we een concreet eindproduct waarbij je zélf aan knoppen draait. Soms zelfs letterlijk, zoals bij onze dashboards. |
◥ Jouw vraag als uitgangspunt ◥ Een gratis demo ◥ Gezamenlijk bepalen strategie ◥ Regelmatige updates ◥ Concreet eindresultaat |